Direktlänk till inlägg 18 november 2014

This is it!

Av blownaway - 18 november 2014 18:49

Fick ett sådant där jävla ryck som bara jag kan få ibland. Får för mig att jag ska blogga bara sådär en tisdagskväll från ingenstans! Har skriveriet i mig sedan liten och har startat ett par bloggar under åren men tänker att kanske denna gången kan jag hålla mig till det jag påbörjar ;)


Vet inte riktigt vad jag ska skriva just idag, har liksom inte det planerat i huvudet precis. Har ett projekt som ligger och dammar, kanske får det mig att sätta mig ner och printa ner resten. Skriver en memoar som kanske någongång i framtiden blir en bok. Hade varit för jävla fräckt! Kanske inte för alla som skådespelat i mitt liv men någonstans handlar det i slutändan om mig o mitt!


Tror jag får kolla runt här på bloggen och lära mig lite om hur det går till! Så till nästa gång, ha det!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards